Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Πινακοθήκη υπό κατασκευήν - Γλυπτοθήκη χωρίς σχόλια



Πινακοθήκη υπό κατασκευήν Το πρωινό του Σαββάτου, οι μπουλντόζες είχαν μπει στην Εθνική Πινακοθήκη και άρχιζαν οι εργασίες. Κάποιοι εργάτες στερέωναν στην πλευρά της Βασιλέως Κωνσταντίνου την ταυτότητα του έργου. Εύχομαι, όπως όλοι, να μη σκαλώσει το πρόγραμμα, να μην παγώσουν οι εργασίες κι εν τέλει να πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια το 2015. Eπίσης να μην καταστραφεί ο κήπος με τις υπέροχες ιτιές. Aς μεταφερθούν κάπου επιτέλους αυτά τα μεγάλα αυτά δέντρα. Επίσης εύχομαι, ποτέ μα ποτέ κανένα μουσείο να μη ζήσει ξανά κλοπή. Αυτά τα προδοτικά κουτιά που βλέπετε ας πάρουν το δρόμο της χωματερής και να αντικατασταθούν με άλλα σύγχρονης τεχνολογίας ώστε να δουλεύουν πάντοτε κανονικά όπως αξίζουν σε ένα ευρωπαΐκό μουσείο. Με αυτές τις σκέψεις, αρκετά χαρούμενη και αισιόδοξη συνέχισα οδηγώντας προς την Γλυπτοθήκη στο Γουδί. Είχα να πάω χρόνια και ίδρωσα μέχρι να βρω την είσοδο. Εννοώ την Εθνική Γλυπτοθήκη της χώρας, της οποίας τη θέση υποδεικνύει αυτός ο καταπληκτικός περίτεχνος μουσαμάς με τις πινέζες. Στο ίδιο σημείο διακρίνει κανείς και αυτή την αφίσα-μπάνερ, της οποίας το βέλος δείχνει στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση. Αλλά τι να τις κάνεις τις σαφείς οδηγίες όταν έχεις αυτή τη διακοσμητική γλάστρα- σκουπιδοντενεκέ; Τελικά βρήκα τη σωστή είσοδο, παραβλέποντας την παραπλανητική και πάλι οδηγία του μουσαμά νούμερο 2, από τον οποίο είχε φύγει και μια πινέζα. Τα διακοσμητικά δοχεία απορριμάτων (το λέω κομψά) με το γνωστό ευοίωνο 13, αποκαλύπτουν ότι οι Ελληνες φίλαθλοι αν μη τι άλλο είναι και φιλότεχνοι. Τέλος πάντων, έχω αποφασίσει να αντιμετωπίζω τα πράγματα με χιούμορ. Ομως, αυτή η μιζέρια και το γνωστό σύνθημα "δεν έχουμε χρήματα" μου τρώει τα σωθικά. Ελεος. Δεν επιτρέπεται να έχεις μια και μοναδική Εθνική Γλυπτοθήκη στη χώρα και να μην υπάρχει μια αξιοπρεπής ταμπέλα που να οδηγεί τον κόσμο στο αυτονόητο: την είσοδο. Εκτός αν είσαι τόσο ξιπασμένος που νομίζεις ότι το μνημειώδες αυτό παγκοσμίου φήμης μέρος αυτό συναγωνίζεται τον Πύργο του Αΐφελ, που ούτως ή άλλως δεν έχει ανάγκη σήμανσης. Πηγή: www.lifo.gr
Πινακοθήκη υπό κατασκευήν
 
Πινακοθήκη υπό κατασκευήν Πηγή: www.lifo.gr
Πινακοθήκη υπό κατασκευήν Πηγή: www.lifo.gr
Πινακοθήκη υπό κατασκευήν Το πρωινό του Σαββάτου, οι μπουλντόζες είχαν μπει στην Εθνική Πινακοθήκη και άρχιζαν οι εργασίες. Κάποιοι εργάτες στερέωναν στην πλευρά της Βασιλέως Κωνσταντίνου την ταυτότητα του έργου. Εύχομαι, όπως όλοι, να μη σκαλώσει το πρόγραμμα, να μην παγώσουν οι εργασίες κι εν τέλει να πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια το 2015. Eπίσης να μην καταστραφεί ο κήπος με τις υπέροχες ιτιές. Aς μεταφερθούν κάπου επιτέλους αυτά τα μεγάλα αυτά δέντρα. Επίσης εύχομαι, ποτέ μα ποτέ κανένα μουσείο να μη ζήσει ξανά κλοπή. Αυτά τα προδοτικά κουτιά που βλέπετε ας πάρουν το δρόμο της χωματερής και να αντικατασταθούν με άλλα σύγχρονης τεχνολογίας ώστε να δουλεύουν πάντοτε κανονικά όπως αξίζουν σε ένα ευρωπαΐκό μουσείο. Με αυτές τις σκέψεις, αρκετά χαρούμενη και αισιόδοξη συνέχισα οδηγώντας προς την Γλυπτοθήκη στο Γουδί. Είχα να πάω χρόνια και ίδρωσα μέχρι να βρω την είσοδο. Εννοώ την Εθνική Γλυπτοθήκη της χώρας, της οποίας τη θέση υποδεικνύει αυτός ο καταπληκτικός περίτεχνος μουσαμάς με τις πινέζες. Στο ίδιο σημείο διακρίνει κανείς και αυτή την αφίσα-μπάνερ, της οποίας το βέλος δείχνει στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση. Αλλά τι να τις κάνεις τις σαφείς οδηγίες όταν έχεις αυτή τη διακοσμητική γλάστρα- σκουπιδοντενεκέ; Τελικά βρήκα τη σωστή είσοδο, παραβλέποντας την παραπλανητική και πάλι οδηγία του μουσαμά νούμερο 2, από τον οποίο είχε φύγει και μια πινέζα. Τα διακοσμητικά δοχεία απορριμάτων (το λέω κομψά) με το γνωστό ευοίωνο 13, αποκαλύπτουν ότι οι Ελληνες φίλαθλοι αν μη τι άλλο είναι και φιλότεχνοι. Τέλος πάντων, έχω αποφασίσει να αντιμετωπίζω τα πράγματα με χιούμορ. Ομως, αυτή η μιζέρια και το γνωστό σύνθημα "δεν έχουμε χρήματα" μου τρώει τα σωθικά. Ελεος. Δεν επιτρέπεται να έχεις μια και μοναδική Εθνική Γλυπτοθήκη στη χώρα και να μην υπάρχει μια αξιοπρεπής ταμπέλα που να οδηγεί τον κόσμο στο αυτονόητο: την είσοδο. Εκτός αν είσαι τόσο ξιπασμένος που νομίζεις ότι το μνημειώδες αυτό παγκοσμίου φήμης μέρος αυτό συναγωνίζεται τον Πύργο του Αΐφελ, που ούτως ή άλλως δεν έχει ανάγκη σήμανσης. Πηγή: www.lifo.gr
Πινακοθήκη υπό κατασκευήν Το πρωινό του Σαββάτου, οι μπουλντόζες είχαν μπει στην Εθνική Πινακοθήκη και άρχιζαν οι εργασίες. Κάποιοι εργάτες στερέωναν στην πλευρά της Βασιλέως Κωνσταντίνου την ταυτότητα του έργου. Εύχομαι, όπως όλοι, να μη σκαλώσει το πρόγραμμα, να μην παγώσουν οι εργασίες κι εν τέλει να πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια το 2015. Eπίσης να μην καταστραφεί ο κήπος με τις υπέροχες ιτιές. Aς μεταφερθούν κάπου επιτέλους αυτά τα μεγάλα αυτά δέντρα. Επίσης εύχομαι, ποτέ μα ποτέ κανένα μουσείο να μη ζήσει ξανά κλοπή. Αυτά τα προδοτικά κουτιά που βλέπετε ας πάρουν το δρόμο της χωματερής και να αντικατασταθούν με άλλα σύγχρονης τεχνολογίας ώστε να δουλεύουν πάντοτε κανονικά όπως αξίζουν σε ένα ευρωπαΐκό μουσείο. Με αυτές τις σκέψεις, αρκετά χαρούμενη και αισιόδοξη συνέχισα οδηγώντας προς την Γλυπτοθήκη στο Γουδί. Είχα να πάω χρόνια και ίδρωσα μέχρι να βρω την είσοδο. Εννοώ την Εθνική Γλυπτοθήκη της χώρας, της οποίας τη θέση υποδεικνύει αυτός ο καταπληκτικός περίτεχνος μουσαμάς με τις πινέζες. Στο ίδιο σημείο διακρίνει κανείς και αυτή την αφίσα-μπάνερ, της οποίας το βέλος δείχνει στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση. Αλλά τι να τις κάνεις τις σαφείς οδηγίες όταν έχεις αυτή τη διακοσμητική γλάστρα- σκουπιδοντενεκέ; Τελικά βρήκα τη σωστή είσοδο, παραβλέποντας την παραπλανητική και πάλι οδηγία του μουσαμά νούμερο 2, από τον οποίο είχε φύγει και μια πινέζα. Τα διακοσμητικά δοχεία απορριμάτων (το λέω κομψά) με το γνωστό ευοίωνο 13, αποκαλύπτουν ότι οι Ελληνες φίλαθλοι αν μη τι άλλο είναι και φιλότεχνοι. Τέλος πάντων, έχω αποφασίσει να αντιμετωπίζω τα πράγματα με χιούμορ. Ομως, αυτή η μιζέρια και το γνωστό σύνθημα "δεν έχουμε χρήματα" μου τρώει τα σωθικά. Ελεος. Δεν επιτρέπεται να έχεις μια και μοναδική Εθνική Γλυπτοθήκη στη χώρα και να μην υπάρχει μια αξιοπρεπής ταμπέλα που να οδηγεί τον κόσμο στο αυτονόητο: την είσοδο. Εκτός αν είσαι τόσο ξιπασμένος που νομίζεις ότι το μνημειώδες αυτό παγκοσμίου φήμης μέρος αυτό συναγωνίζεται τον Πύργο του Αΐφελ, που ούτως ή άλλως δεν έχει ανάγκη σήμανσης. Πηγή: www.lifo.gr
Το πρωινό του Σαββάτου, οι μπουλντόζες είχαν μπει στην Εθνική Πινακοθήκη και άρχιζαν οι εργασίες. Κάποιοι εργάτες στερέωναν στην πλευρά της Βασιλέως Κωνσταντίνου την ταυτότητα του έργου.
 Εύχομαι, όπως όλοι, να μη σκαλώσει το πρόγραμμα, να μην παγώσουν οι εργασίες κι εν τέλει να πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια το 2015. Eπίσης να μην καταστραφεί ο κήπος με τις υπέροχες ιτιές. Aς μεταφερθούν κάπου επιτέλους αυτά τα μεγάλα αυτά δέντρα.
Επίσης εύχομαι, ποτέ μα ποτέ κανένα μουσείο να μη ζήσει ξανά κλοπή. Αυτά τα προδοτικά κουτιά που βλέπετε ας πάρουν το δρόμο της χωματερής και να αντικατασταθούν με άλλα σύγχρονης τεχνολογίας ώστε να δουλεύουν πάντοτε κανονικά όπως αξίζουν σε ένα ευρωπαΐκό μουσείο.

Απαγόρευσαν σε 11χρονη να μπει σε μουσείο με το αναπηρικό της καροτσάκι επειδή ήταν βρώμικο!

Οργή και θυμό προκαλεί η είδηση ότι υπεύθυνοι μουσείου απαγόρευσαν σε ανάπηρο 11χρονο κορίτσι να επισκεφθεί τους χώρους του μουσείου, επειδή με το αναπηρικό καροτσάκι «θα βρώμιζε τη μοκέτα».
Ο λόγος για την Lexi Haas η οποία πήγε με την οικογένειά της να επισκεφθεί το ναυτικό μουσείο στη Savannah της Τζόρτζια στις 7 Ιουλίου. Εκεί συνάντησαν μια γυναίκα καθισμένη σε γραφείο η οποία και απαγόρευσε στην μικρή την είσοδο στο μουσείο επειδή το καρότσι της ήταν βρώμικο και θα λέρωνε τα χαλιά.
b2bbfe4a95605a11dab98693f7eed154.jpg

Εγκαίνια του μουσείου Ιστορίας και Πολιτιστικής κληρονομίας Πραισού

σητεια προσκληση μουσειο
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πραισού 
Μουσείο Ιστορίας και Πολιτιστικής Κληρονομιάς 
σας προσκαλεί την Κυριακή 21 Ιουλίου και ώρα 18.30 
στον οικισμό του Αγίου Σπυρίδωνα Πραισού Σητείας 
στα εγκαίνια του μουσείου Ιστορίας και Πολιτιστικής κληρονομίας Πραισού
 με την θεματική ενότητα «Κρήτη 1830-1913».

Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Σπάνιες φωτογραφίες εμβληματικών έργων τέχνης που μεταφέρονται για να διασωθούν από τον πόλεμο [εικόνες]

Σπάνιες φωτογραφίες εμβληματικών έργων τέχνης που μεταφέρονται για να διασωθούν από τον πόλεμο [εικόνες]

Υπό την απειλή του πολέμου το 1938 πολλοί χώροι τέχνης στη Γαλλία εκκενώθηκαν και πολλά από τα διάσημα έργα τέχνης μεταφέρθηκαν σε γαλήνιες τοποθεσίες της γαλλικής υπαίθρου, μακριά από στρατηγικούς στόχους προκειμένου να διασωθούν.
Ανάμεσα στα διάσημα έργα τέχνης που μετακινήθηκαν βρέθηκε η Μόνα Λίζα που έφυγε από το Λούβρο στις 28 Αυγούστου, 1939 ενώ όταν κηρύχτηκε ο πόλεμος στις 3 του Σεπτέμβρη οι αρχές αποφάσισαν όλα τα πολύτιμα έργα να μεταφερθούν μέχρι το τέλος της ημέρας.
Στοιβαγμένα σε αρκετές εκατοντάδες κιβώτια 3.690 γλυπτά, διακοσμητικά αντικείμενα και έργα τέχνης πήραν τους δρόμους και οι δρόμοι της Γαλλίας γέμισαν με τριάντα επτά φορτηγά που άφηναν πίσω τους την πόλη.
Στις εντυπωσιακές εικόνες δίνεται η δυνατότητα να δει κάποιος από απόσταση αναπνοής τα εμβληματικά έργα του Λούβρου, στα οποία συγκαταλέγονται η Νίκη της Σαμοθράκης, η Αφροδίτη της Μήλου, η Μόνα Λίζα και άλλα πολλά.

100 χρόνια ανασκαφές στον Κεραμεικό της Αθήνας από το Γερμανικό Αρχαιολογικό Ινστιτούτο Αθηνών

Την Τρίτη 16 Ιουλίου το Γερμανικό Αρχαιλογικό Ινστιτούτο Αθηνών γιορτάζει τα 100 χρόνια της ανασκαφής του Κεραμεικού.




Ο Κεραμεικός ανήκει μαζί με την Ακρόπολη, την Αγορά και τους Στύλους του Ολυμπίου Διός στους σημαντικότερους ανεσκαμμένους αρχαιολογικούς χώρους στο κέντρο της Αθήνας. Ο χώρος που έχει διαμορφωθεί σε αρχαιολογικό πάρκο καλύπτει έκταση 35.000 m². Το 2012 οι καταμετρημένοι επισκέπτες ανήλθαν στους 65.000.
Ο χώρος της ανασκαφής περιλαμβάνει το μεγαλύτερο σωζόμενο τμήμα των αρχαίων αστικών τειχών με τις δύο πύλες, το Δίπυλον και την Ιερά Πύλη, που είναι γνωστές από τις αρχαίες γραπτές πηγές. Το μεγαλύτερο μέρος του σημερινού χώρου ωστόσο καταλαμβάνουν τα νεκροταφεία της αρχαίας Αθήνας που βρίσκονταν εκτός των τειχών και οι οποίες ήτανε σε συνεχή χρήση για πάνω από 1600 χρόνια. Ιδιαίτερης σημασίας είναι η εξαιρετικά σωζόμενη ταφική οδός του 5ου και 4ου αι. π.Χ. που περιλαμβάνει μοναδικά μνημεία της αρχαίας τέχνης, οπως το ταφικό ανάγλυφο του Αθηναίου ιππέα Δεξίλεω και το περίφημο ανάγλυφο της Ηγησούς.
Η ανακάλυψη των νεκροταφείων ξεκίνησε πριν από 150 χρόνια. Μετά τα πρώτα τυχαία ευρήματα το 1863 ακολούθησαν συστηματικές ανασκαφές, οι οποίες διεξήχθησαν αρχικώς και για πενήντα έτη από την εν Αθήναις Αρχαιολογική Εταιρεία.

Επετειακός τόμος για τα 20 χρόνια λειτουργίας του Τμήματος ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών

Ήταν το 1991, σε μια μεταβατική περίοδο σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο και με την ιδιωτική τηλεόραση να κάνει τα πρώτα της βήματα, όταν ξεκινούσε τη λειτουργία του το Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είκοσι και πλέον χρόνια μετά το Τμήμα γιορτάζει με έναν επετειακό τόμο.
Ο επετειακός τόμος «Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. 20 χρόνια και κάτι...» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Gutenberg, με την επιμέλεια του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Εφηρμοσμένης Επικοινωνίας του Τμήματος.
http://www.dardanosnet.gr//books/9581030.jpg

«Θέλαμε να αφήσουμε ένα ίχνος των ετών λειτουργίας του Τμήματος, που πιστεύουμε ότι είναι πρωτοπόρο στη χώρα στους τομείς της Επικοινωνίας και των Μέσων Ενημέρωσης» εξήγησε ο καθηγητής Μιχάλης Μεϊμάρης, διευθυντής του Ινστιτούτου και πρώην πρόεδρος του Τμήματος από το 1999 ως το 2003, κατά τη διάρκεια της αποψινής παρουσίασης του τόμου στο Μουσείο Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Εκδηλώσεις μνήμης από τον σύλλογο Κυπρίων

Εβδομάδα σκέψης και μνήμης για την Κύπρο, διοργανώνει ο σύλλογος Κυπρίων Ρόδου, από τις 14 ως τις 21 Ιουλίου.
kypros eisboli
Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων έχει ως εξής:
14-21 Ιουλίου: Εκθεση Κυπριακού βιβλίου. Στο κατάλυμα της Ισπανίας στην οδό Ιπποτών, ανοικτή 10.00 έως 20.00
14-21 Ιουλίου: Εκθεση καταστροφής πολιτιστικής κληρονομιάς. Στο κατάλυμα της Ισπανίας στην οδό Ιπποτών, ανοικτή από 10.00 έως 20.00
20 Ιουλίου: Εκδήλωση τιμής στον αγνοούμενο Γιώργο Στεργενάκη που γεννήθηκε στην Κρεμαστή. Σε συνεργασία με τον πολιτιστικό σύλλογο Κρεμαστής “Η ΠΡΟΟΔΟΣ”. Συμμετέχει η χορωδία Κρεμαστής. Στο πολιτιστικό κέντρο Κρεμαστής στις 20.00
21 Ιουλίου: Επιμνημόσυνη δέηση. Για τους πεσόντες στο προδοτικό πραξικόπημα και την τουρκική εισβολή το 1974, στον Ιερό Ναό Ευαγγελισμού στις 9.45 π.μ. - Ομιλία από τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Κυπριακών Οργανώσεων Ελλάδας κ. Σταματάρη.
21 Ιουλίου: Εκδήλωση μνήμης και τιμής - 39 χρόνια κατοχής. Θυμόμαστε και τιμούμε τους απλούς πολίτες που πρόσφεραν τα δύσκολα χρόνια του 1974. Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, αίθουσα “Γεώργιος Καραγιάννης” στις 19.00
http://www.rodiaki.gr/article.php?id=257370&catid=5&maincatid=1

Βουβή... η κατεχόμενη Εκκλησία Αγίας Μαρίνας

Βουβή... η κατεχόμενη Εκκλησία Αγίας Μαρίνας
Βουβή παρέμεινε, σήμερα, η κατεχόμενη εκκλησία της Αγίας Μαρίνας στην Κυθρέα, καθώς, το καθεστώς του Αττίλα έδειξε, για ακόμη μια φορά, το αληθινό του πρόσωπο.

Το ψευδοκράτος απέρριψε αίτημα του Δήμου Κυθρέας για τέλεση θείας λειτουργίας, με το αιτιολογικό ότι η Εκκλησία χρησιμοποιείται ως Πολιτιστικό Κέντρο και Βιβλιοθήκη.

Δεν ήχησαν οι καμπάνες στην κατεχόμενη εκκλησία της Αγίας Μαρίνας της Κυθραίας, γεγονός, που αποδεικνύει την έλλειψη σεβασμού του Αττίλα προς την πολιτιστική και θρησκευτική μας κληρονομιά.
Αισθήματα οργής, αγανάκτηση και πικρίας διακατέχουν τους πρόσφυγες του κατεχόμενου μας χωριού.
Υπενθυμίζεται ότι στις 16 Ιουλίου 2009 επετράπη η τέλεση λειτουργίας, όταν και τότε η εκκλησία χρησιμοποιείτο ως Κέντρο Διδασκαλίας Χορών. 
ΠΗΓΗ sigmalive

Ο ελληνισμός της Μελβούρνης δεν ξέχασε


Από την πορεία στο κέντρο της Μελβούρνης
Από την πορεία στο κέντρο της Μελβούρνης. Φώτο: Κώστας Ντεβές

16 Jul 2013,   http://neoskosmos.com
Με την πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της Μελβούρνης, ολοκληρώθηκαν την Κυριακή οι εκδηλώσεις μνήμης της ομογένειας για την εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο το 1974.
Παρά την απειλή της βροχής εκατοντάδες ομογενών πήραν μέρος στην πορεία, η οποία ξεκίνησε από τη Lonsdale Street και κατέληξε στην πολιτειακή βουλή.
Την Κυπριακή Δημοκρατία εκπροσώπησε και στην πορεία ο υπουργός Υγείας, Δρ Πέτρος Πετρίδης, ενώ παρέστησαν, επίσης, ο Επίσκοπος Μηλιτουπόλεως κ. Ιάκωβος, ο βουλευτής Burwood κ. Graham Watt, ο Ύπατος Αρμοστής της Κύπρου στην Αυστραλία κ. Ιωάννης Ιακώβου, αντιπρόσωπος του Γενικού Προξενείου και ηγετικά στελέχη ομογενειακών οργανώσεων.
Τα πανώ, τα πλακάτ και τα συνθήματα κατά τη διάρκεια της πορείας κατάγγειλαν τη συνεχιζόμενη κατοχή και διχοτόμηση της Κύπρου, την αδιαλλαξία της Τουρκίας και την αδιαφορία της διεθνούς κοινότητα για την εξεύρεση, τη μεθοδική καταστροφή της πολιτιστικής κληρονομιάς της μεγαλονήσου. Οι διαδηλωτές απαίτησαν την απόδοση δικαιοσύνης στην Κύπρο βάσει των αποφάσεων του ΟΗΕ, το συντομότερο δυνατό.

Γαλλικοί διθύραμβοι για τον Γιάννη Ρίτσο

Γαλλικοί διθύραμβοι για τον Γιάννη Ρίτσο

Ο Γιάννης Ρίτσος ήταν μόλις 28 ετών το 1937, όταν δημοσίευε την περίφημη ποιητική σύνθεση «Το τραγούδι της αδελφής μου» για την αδελφή του Λούλα που είχε τότε εισαχθεί στο ψυχιατρείο και όταν ο Κωστής Παλαμάς έγραφε το περίφημο «Παραμερίζουμε ποιητή για να περάσεις».

Οι Γάλλοι σήμερα, 23 χρόνια μετά τον θάνατο του σπουδαίου ποιητή, ανακαλύπτουν ξανά αυτό το κείμενο μέσα από μια νέα μετάφραση της Anne Personnaz και μια δίγλωσση έκδοση στις εκδ. Bruno Doucey.

Η εφημερίδα «Λε Μοντ» είχε εκτενή και διθυραμβική κριτική για το κείμενο στο ένθετο βιβλίου τής Παρασκευής, σημειώνοντας παράλληλα το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος εκδοτικός οίκος κυκλοφορεί το τρίτο στη σειρά κείμενο του Γιάννη Ρίτσου μέσα σε έναν χρόνο.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/07/2013 08:00 |  ΤΑ ΝΕΑ