Μέσα από το έργο της «Πωλούνται δάκρυα ελιάς» μιλάει για την πόλη που χάνεται
«Αφορμή για το έργο στάθηκε το βιβλίο του Καμπούρογλου και ο συγκινητικός τρόπος που μιλάει για την Αθήνα και τον Ελαιώνα» λέει η Φένια Παπαδόδημα που αυτές τις μέρες παρουσιάζει στη Β' Σκηνή του Θεάτρου της οδού Κεφαλληνίας το έργο της «Πωλούνται δάκρυα ελιάς». Μαζί με τη Μαρία Σκουλά, που ερμηνεύει τον κεντρικό γυναικείο λόγο, μοιράζονται μια ιδιαίτερη θεατρική εμπειρία.
«Εχουν όλα καταστραφεί» επανέρχεται η Φένια Παπαδόδημα, η μουσική καλλιτέχνις που γράφει, σκηνοθετεί και παίζει, θέλοντας να εκφράσει όλες τις πτυχές της προσωπικότητάς της. «Εχουν όλα καταστραφεί στην πόλη μας. Απέχουμε από τις εποχές εκείνες που μπορούσαμε να διακρίνουμε και να απολαύσουμε τη φύση, την ομορφιά...». Η δική της προσέγγιση σε όλο αυτό το χαμένο παρελθόν ίσως να έχει αφορμή τα έντεκα χρόνια που έζησε, σπούδασε και δούλεψε στο Παρίσι. «Ναι, ίσως είναι ο νόστος, η πατρίδα που μου έλειψε...».
«Εχουν όλα καταστραφεί» επανέρχεται η Φένια Παπαδόδημα, η μουσική καλλιτέχνις που γράφει, σκηνοθετεί και παίζει, θέλοντας να εκφράσει όλες τις πτυχές της προσωπικότητάς της. «Εχουν όλα καταστραφεί στην πόλη μας. Απέχουμε από τις εποχές εκείνες που μπορούσαμε να διακρίνουμε και να απολαύσουμε τη φύση, την ομορφιά...». Η δική της προσέγγιση σε όλο αυτό το χαμένο παρελθόν ίσως να έχει αφορμή τα έντεκα χρόνια που έζησε, σπούδασε και δούλεψε στο Παρίσι. «Ναι, ίσως είναι ο νόστος, η πατρίδα που μου έλειψε...».