Ενα ζωντανό αρχείο της εποχής και του τόπου
Οι φωτογραφίες που παρουσιάζονται δεν αποσκοπούν στον εύκολο εντυπωσιασμό. Φωτογραφία του Πάνου Κοκκινιά.
Δεν πρόκειται μόνο για μια έκθεση φωτογραφίας και ας συγκεντρώνει τους πιο δραστήριους και ταλαντούχους σύγχρονους Ελληνες φωτογράφους.
Το «Depression era», που αυτές τις ημέρες παρουσιάζεται στις Βρυξέλλες υπό την ομπρέλα της μεγάλης εικαστικής έκθεσης «Καμία πατρίδα για τους νέους» (επιμέλεια: Κατερίνα Γρέγου), είναι ένα συλλογικό πείραμα. Ναι μεν καλλιτεχνικό στη βάση του, αλλά και μια ζωντανή και εν εξελίξει διαδικασία σκέψης, στοχασμού, διαλόγου για την κρίση, από μία μεγάλη ομάδα φωτογράφων, δημοσιογράφων, συγγραφέων, κινηματογραφιστών. Πώς διαβάζουν την κρίση των τελευταίων χρόνων, πού ανιχνεύουν τις ρίζες της, πώς αφουγκράζονται το παρόν, πώς καταγράφουν τους μετασχηματισμούς στην ελληνική κοινωνία;
Το «Depression era», που αυτές τις ημέρες παρουσιάζεται στις Βρυξέλλες υπό την ομπρέλα της μεγάλης εικαστικής έκθεσης «Καμία πατρίδα για τους νέους» (επιμέλεια: Κατερίνα Γρέγου), είναι ένα συλλογικό πείραμα. Ναι μεν καλλιτεχνικό στη βάση του, αλλά και μια ζωντανή και εν εξελίξει διαδικασία σκέψης, στοχασμού, διαλόγου για την κρίση, από μία μεγάλη ομάδα φωτογράφων, δημοσιογράφων, συγγραφέων, κινηματογραφιστών. Πώς διαβάζουν την κρίση των τελευταίων χρόνων, πού ανιχνεύουν τις ρίζες της, πώς αφουγκράζονται το παρόν, πώς καταγράφουν τους μετασχηματισμούς στην ελληνική κοινωνία;