Αποστολή στις Κάννες
Το πνεύμα του Αλεξάντερ Πέιν και το γυμνό σώμα της Αντέλ Εξαρχόπουλος δίνουν το δικό τους χρώμα στο φεστιβάλ
Ο σκηνοθέτης – σεναριογράφος Αλεξάντερ Πέιν (στη φωτογραφία αριστερά με τον ηθοποιό Μπρους Ντερν στα γυρίσματα της ταινίας τους, «Νεμπράσκα») δεν χρειάζεται συστάσεις.
Γεννημένος στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Φεβρουάριο του 1961, ο ελληνικής καταγωγής Αλέξανδρος Παπαδόπουλος, είναι μια από τις μεγάλες δυνάμεις του σύγχρονου αμερικανικού κινηματογράφου και κάτοχος δυο Οσκαρ σεναρίου («Πλαγίως», «Οι απόγονοι»). Στις Κάννες εμφανίζεται εφέτος για δεύτερη φορά εντός συναγωνισμού με την ταινία «Νεμπράσκα», ο τίτλος της οποίας τον αγγίζει προσωπικά, αφού η Νεμπράσκα είναι η πολιτεία της γενέθλιας πόλης του, της Ομαχα.
Η επίσης ελληνικής καταγωγής γαλλίδα ηθοποιός Αντέλ Εξαρχόπουλος ωστόσο, χρειάζεται κάποιες συστάσεις. Το κορίτσι δεν έχει καλά –καλά κλείσει τα 20 (γεννήθηκε το 1994) και παρ' ότι έχει κάποιες ταινίες στο ενεργητικό της (το εβραϊκό δράμα «Το άστρο του φόβου» με τον Ζαν Ρενό είναι μια από αυτές), δεν είναι και τόσο γνωστή. Ολα ωστόσο δείχνουν ότι έχει λαμπρή καριέρα μπροστά της μετά την εμφάνισή της στην τελευταία ταινία του Αμπντελατίφ Κεσίς «Η ζωή της Αντέλ, κεφάλαιο 1 και 2» (“La vie d’ Adele chapitres 1 et 2”).
Στην ταινία του γαλλοτυνήσιου Κεσίς, η Εξαρχόπουλος υποδύεται μια έφηβη που αντιλαμβάνεται ότι είναι ομοφυλόφιλη, γεγονός που θα αλλάξει ριζικά την ζωή της. Και οι ερωτικές σκηνές που η ηθοποιός μοιράζεται με την Λέα Σεϊντούξ, μάλλον θα αλλάξουν ριζικά την καριέρα της Εξαρχόπουλος αφού όχι απλώς ανάβουν φωτιές αλλά προκαλούν πυρκαγιές στην οθόνη! Εκτός από το ότι είναι πολύ μεγάλες σε διάρκεια, τίποτε δεν μένει κρυφό μπροστά στον φακό του Κεσίς, γνωστού για τον τρόπο με τον οποίο συνηθίζει να «ξεχειλώνει» τις σκηνές του, όπως είχε κάνει στην προηγούμενη ταινία του, την «Μαύρη Αφροδίτη».
Ο Αλεξάντερ Πέιν εμφανίζεται για δεύτερη φορά εντός συναγωνισμού στις Κάνες μετά το «Σχετικά με τον Σμιντ», το 2002 όπου πρωταγωνιστούσε ο Τζακ Νίκολσον σε έναν ρόλο που τον οδήγησε ως τα Οσκαρ. Η «Νεμπράσκα» είναι μια ασπρόμαυρη ταινία δρόμου στην οποία μια cult μορφή του αμερικανικού κινηματογράφο της δεκαετίας του 1970, ο Μπρους Ντερν, υποδύεται έναν ηλικιωμένο άντρα ο οποίος αποφασίζει να κάνει ένα ταξίδι από την Μοντάνα προς την Νεμπράσκα προκειμένου να παραλάβει τα κέρδη που νομίζει ότι κέρδισε από έναν διαγωνισμό. Το ταξίδι του θα είναι γεμάτο απρόοπτες καταστάσεις άλλοτε δραματικές, άλλοτε κωμικές, όμως η ταινία δεν είναι καταθλιπτική, ενώ ο Ντερν που ποτέ δεν έχει κερδίσει μεγάλο βραβείο, ενδεχομένως να τα καταφέρει εφέτος.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: Ζουμπουλάκης Γιάννης, http://www.tovima.gr
Το πνεύμα του Αλεξάντερ Πέιν και το γυμνό σώμα της Αντέλ Εξαρχόπουλος δίνουν το δικό τους χρώμα στο φεστιβάλ
Ο σκηνοθέτης – σεναριογράφος Αλεξάντερ Πέιν (στη φωτογραφία αριστερά με τον ηθοποιό Μπρους Ντερν στα γυρίσματα της ταινίας τους, «Νεμπράσκα») δεν χρειάζεται συστάσεις.
Γεννημένος στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Φεβρουάριο του 1961, ο ελληνικής καταγωγής Αλέξανδρος Παπαδόπουλος, είναι μια από τις μεγάλες δυνάμεις του σύγχρονου αμερικανικού κινηματογράφου και κάτοχος δυο Οσκαρ σεναρίου («Πλαγίως», «Οι απόγονοι»). Στις Κάννες εμφανίζεται εφέτος για δεύτερη φορά εντός συναγωνισμού με την ταινία «Νεμπράσκα», ο τίτλος της οποίας τον αγγίζει προσωπικά, αφού η Νεμπράσκα είναι η πολιτεία της γενέθλιας πόλης του, της Ομαχα.
Η επίσης ελληνικής καταγωγής γαλλίδα ηθοποιός Αντέλ Εξαρχόπουλος ωστόσο, χρειάζεται κάποιες συστάσεις. Το κορίτσι δεν έχει καλά –καλά κλείσει τα 20 (γεννήθηκε το 1994) και παρ' ότι έχει κάποιες ταινίες στο ενεργητικό της (το εβραϊκό δράμα «Το άστρο του φόβου» με τον Ζαν Ρενό είναι μια από αυτές), δεν είναι και τόσο γνωστή. Ολα ωστόσο δείχνουν ότι έχει λαμπρή καριέρα μπροστά της μετά την εμφάνισή της στην τελευταία ταινία του Αμπντελατίφ Κεσίς «Η ζωή της Αντέλ, κεφάλαιο 1 και 2» (“La vie d’ Adele chapitres 1 et 2”).
Στην ταινία του γαλλοτυνήσιου Κεσίς, η Εξαρχόπουλος υποδύεται μια έφηβη που αντιλαμβάνεται ότι είναι ομοφυλόφιλη, γεγονός που θα αλλάξει ριζικά την ζωή της. Και οι ερωτικές σκηνές που η ηθοποιός μοιράζεται με την Λέα Σεϊντούξ, μάλλον θα αλλάξουν ριζικά την καριέρα της Εξαρχόπουλος αφού όχι απλώς ανάβουν φωτιές αλλά προκαλούν πυρκαγιές στην οθόνη! Εκτός από το ότι είναι πολύ μεγάλες σε διάρκεια, τίποτε δεν μένει κρυφό μπροστά στον φακό του Κεσίς, γνωστού για τον τρόπο με τον οποίο συνηθίζει να «ξεχειλώνει» τις σκηνές του, όπως είχε κάνει στην προηγούμενη ταινία του, την «Μαύρη Αφροδίτη».
Η Αντέλ Εξαρχόπουλος (αριστερά) σε τολμηρή σκηνή της ταινίας «Η ιστορία της Αντέλ κεφάλαιο 1 και 2» με την Λέα Σεϊντούξ (δεξιά)
Ο Αλεξάντερ Πέιν εμφανίζεται για δεύτερη φορά εντός συναγωνισμού στις Κάνες μετά το «Σχετικά με τον Σμιντ», το 2002 όπου πρωταγωνιστούσε ο Τζακ Νίκολσον σε έναν ρόλο που τον οδήγησε ως τα Οσκαρ. Η «Νεμπράσκα» είναι μια ασπρόμαυρη ταινία δρόμου στην οποία μια cult μορφή του αμερικανικού κινηματογράφο της δεκαετίας του 1970, ο Μπρους Ντερν, υποδύεται έναν ηλικιωμένο άντρα ο οποίος αποφασίζει να κάνει ένα ταξίδι από την Μοντάνα προς την Νεμπράσκα προκειμένου να παραλάβει τα κέρδη που νομίζει ότι κέρδισε από έναν διαγωνισμό. Το ταξίδι του θα είναι γεμάτο απρόοπτες καταστάσεις άλλοτε δραματικές, άλλοτε κωμικές, όμως η ταινία δεν είναι καταθλιπτική, ενώ ο Ντερν που ποτέ δεν έχει κερδίσει μεγάλο βραβείο, ενδεχομένως να τα καταφέρει εφέτος.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: Ζουμπουλάκης Γιάννης, http://www.tovima.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου