Ημερολόγιο Πολιτιστικής Κληρονομιάς/Cultural Heritage Diary

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Athens 2004/ London 2012


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_6WqpsQmpvzzRcCNgJ8wDFnE7ojpPFQ1f3Uhwj2pxP-NfmuM1KxJEtG0u0u5cPeFP0ACwNfxKNTJT4AGuaOFS9gatH0OMm0Fz61EP_NOF6Ficb8hdNvIDyjqQRhpWgmVZxKJAAUyvRQub/s320/olympics2004-2012.jpg


Μαρίλυ Λάππα (Α.Μ. 300060)
Αναρτήθηκε από Εργαστήριο Τεχνών και Πολιτιστικής Διαχείρισης/ Τμήμα Ε-ΜΜΕ, ΕΚΠΑ στις 12:35 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Ο πολιτισμός

ως καθημερινό ζήτημα

ζωής ή ... θανάτου


Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου



Το ιστολόγιο "Hμερολόγιο Πολιτιστικής Κληρονομιάς" έχει πλέον συνδεθεί και με ομότιτλη σελίδα στο Facebook https://www.facebook.com/culturalheritagediary

To Εργαστήριο Τεχνών και Πολιτισμικής Διαχείρισης του τμήματος E-MME του ΕΚΠΑ στα πλαίσια του μαθήματος Πολιτιστική Κληρονομιά δημιούργησε το ιστολόγιο «Ημερολόγιο Πολιτιστικής Κληρονομιάς» με σκοπό :

α) την καταγραφή της ελληνικής και διεθνούς επικαιρότητας που σχετίζεται με τη διαχείριση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς

και β) τη φιλοξενία κειμένων ή οπτικοακουστικού υλικού

των διδασκόντων, των φοιτητών και κάθε ενδιαφερόμενου.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στέλνουν υλικό προς δημοσίευση στη διεύθυνση papaxar@yahoo.gr δηλώνοντας το ονοματεπώνυμό τους.

The Lab of Arts and Cultural Management of Communication and Media School of Athens University created the blog " Cultural Heritage Diary " so as to: a) record the Greek and International news related to the management of cultural heritage and b)host texts or audiovisual material by teachers, students, and blog readers Interested parties can send material for publication to: papaxar@yahoo.gr stating the full name.

The blog has been also connected with the facebook page https://www.facebook.com/culturalheritagediary

Διαχείριση Πολιτιστικής Κληρονομιάς: Ε.Φιλοκύπρου Δ.Παπαχαραλάμπους

Στις μέρες μας οι σπουδές πολιτιστικής κληρονομιάς γνωρίζουν αξιοσημείωτη άνθιση. Το γεγονός αυτό δείχνει να οφείλεται αφενός στην εδραίωση της αξίας του πολιτιστικού και φυσικού περιβάλλοντος στην παγκόσμια συνείδηση, η οποία εκφράζεται μέσα από την πλούσια δράση θεσμών με στόχο την προστασία πολιτιστικών αγαθών, και αφετέρου στη διαρκώς αυξανόμενη απειλή εξάλειψης σημαντικών εθνικών ή τοπικών πολιτιστικών ιδιαιτεροτήτων ως αποτέλεσμα της οικονομικής παγκοσμιοποίησης και πολιτισμικής ομογενοποίησης.

Σκοπός του μαθήματος είναι να διερευνήσει τα κυριότερα ζητήματα διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς αντιμετωπίζοντάς την ως ένα σύνολο υλικών και πνευματικών πολιτιστικών αγαθών όπως έργα τέχνης, μνημεία, χώροι, οικισμοί, παραδόσεις, μύθοι, θρησκείες, γλώσσες, ιδέες κ.α. Υπογραμμίζεται παράλληλα ότι η διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς περιλαμβάνει μια ευρεία ομάδα συμπληρωματικών ή αντιθετικών στάσεων και ενεργειών -που κυμαίνονται από την αποδοχή, διατήρηση, προστασία, ερμηνεία, διεκδίκηση έως την απόρριψη, αδιαφορία, λεηλασία, αρπαγή και καταστροφή - οι οποίες λαμβάνουν χώρα σε ένα ατομικό, συλλογικό, εθνικό ή διεθνές πλαίσιο και εκφράζουν συγκεκριμένα πολιτικά και κοινωνικά δεδομένα, αισθητικές, ιδεολογικές ή θρησκευτικές θέσεις.

Με την παρούσα ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία, από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινή διαταγή, και όσον αφορά την εκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν το απαγορεύει αναγκαστικός νόμος Ούτε ο Δανειολήπτης ούτε τα περιουσιακά του στοιχεία έχουν ασυλία λόγω εθνικής κυριαρχίας ή διαφορετικά λόγω της δικαιοδοσίας, κατάσχεσης – συντηρητικής ή αναγκαστικής - ή αναγκαστικής εκτέλεσης σε σχέση με οποιαδήποτε ενέργεια ή διαδικασία σχετικά με τη Σύμβαση.

Δανειακή Σύμβαση 2010, άρθρο 14, παραγ.5

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2020 (21)
    • ►  Ιουνίου (6)
    • ►  Μαΐου (15)
  • ►  2018 (107)
    • ►  Ιουνίου (8)
    • ►  Μαΐου (49)
    • ►  Απριλίου (50)
  • ►  2015 (14)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Απριλίου (11)
    • ►  Μαρτίου (2)
  • ►  2014 (650)
    • ►  Ιουνίου (12)
    • ►  Μαΐου (35)
    • ►  Απριλίου (104)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (115)
    • ►  Ιανουαρίου (114)
  • ▼  2013 (2289)
    • ►  Δεκεμβρίου (47)
    • ►  Νοεμβρίου (61)
    • ►  Οκτωβρίου (115)
    • ►  Σεπτεμβρίου (113)
    • ►  Αυγούστου (135)
    • ►  Ιουλίου (380)
    • ►  Ιουνίου (523)
    • ►  Μαΐου (351)
    • ▼  Απριλίου (411)
      • Αρχείο ΕΡΤ – «Εποχές και συγγραφείς»: Η παγκοσμιότ...
      • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
      • Naked Olympians? The Greeks are right to stop Qata...
      • «Διάλογος» με τη Μέδουσα
      • Το βυθισμένο Ηράκλειον της Αιγύπτου αποκαλύπτει τα...
      • Χάος στον χώρο του βιβλίου
      • Αυθεντικό το Ευαγγέλιο του Ιούδα
      • To Ετος Καβάφη προκαλεί αμηχανία
      • Η αρχαία Ελεύθερνα στη Νέα Υόρκη
      • Οι Κάννες τιμούν την Ελλάδα
      • Les Monuments nationaux sous le soleil de Versailles
      • Au Yémen, le vieux Sanaa se délabre dans l’indiffé...
      • Archaeological Looting is an Environmental Issue
      • Thoughts on the Tragedy of Iraqi Cultural Heritage
      • Inevitable Destruction of Syria’s Heritage: the de...
      • Σχολικά κτήρια σε κίνδυνο
      • Άυλο μήνυμα από την Παγκόσμια Ημέρα Χορού
      • Συμπληρώνονται σήμερα 150 χρόνια από τη γέννηση το...
      • Κ. Π. Καβάφης: «Δώστε πίσω τα Μάρμαρα»
      • Υπαίθρια έκθεση για την αρχαία γειτονιά του Μουσεί...
      • Της... μοδός έγινε η κρίση
      • Η «Ωραία Κοιμωμένη» με το όνομα... Αθήνα
      • Η πολιτιστική πενία
      • Βαριά άρρωστος ο κόσμος της σύγχρονης Τέχνης
      • Το αδιέξοδο σήμερα είναι πολιτισμικό
      • Κάρπαθος: Μεγάλο, διεθνές, συνέδριο για τον λαϊκό ...
      • Βόλτα πολιτισμού στη Θεσσαλονίκη
      • Η αρχιτεκτονική των Ελλήνων με το διαχρονικό βελην...
      • Οι αρχαίοι Ελληνες ήταν... γκουρμέ
      • Σέρρες: Η Καινή Διαθήκη ήταν πολύ... παλιά!
      • Έχει αξία να σπουδάσει κανείς σήμερα Αρχαία Ελληνι...
      • A blog about Cultural Heritage and Digital Communi...
      • Cultural Heritage Connections:Community portal
      • Geneva Summer School 2013: Cultural Heritage Law: ...
      • Walmart destroys Mexico’s cultural heritage
      • Louvre Museum Closes as Staff Protests Epidemic of...
      • Greek antiquities at the new Museum of Civilisatio...
      • Greece's first Museum of Underwater Antiquities fi...
      • Τιμώμενο πρόσωπο… ο Πύρρος
      • Στο πνεύμα των ημερών
      • Βόλος: Προεδρία στο Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Δίκτυο
      • Πέντε «μάχες» για μια θέση στα μνημεία UNESCO
      • Έρχονται Σκωτσέζοι μουσικοί για το μυθικό πέταγμα…
      • Νέοι ήχοι σε ένα παλιό τζαμί της Αθήνας
      • Reuters: «Οι Γερμανοί εντυπωσιάζονται από τους ναζί»
      • Ο παχουλός κούνελος
      • Ακτινογραφώντας το Τοπίο στα αναπτυξιακά και ενεργ...
      • Η μνήμη του παρελθόντος στο παρόν και το μέλλον
      • Το έθνος να λυπάστε
      • Athens 2004/ London 2012
      • Το Πάσχα ταιριάζει στην ελληνική πεζογραφία
      • «Η καπιταλιστική ανάπτυξη είναι καταδικασμένη»
      • Η φωνή του Γκράχαμ Μπελ σε ηχογράφηση του 1885
      • Συμπόσιο για τον Καβάφη στο Λονδίνο
      • Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού: Αναβάλλεται η εκδήλωση...
      • Το Ιράν έχει 3.000 πολέμους στην ιστορία του
      • Διαμαρτυρία για το μέλλον του ευρωπαϊκού σινεμά
      • Ταξίδι πολιτισμού στην Ελλάδα πραγματοποιούν αμερι...
      • Ερμού: Η ιστορία του εμπορικότερου δρόμου της Αθήνας!
      • Τρεις μυστικούς θαλάμους των Αζτέκων ανακάλυψε ρομπότ
      • Διεθνές συμπόσιο «Oι πόλεις του Πλουτάρχου» στους ...
      • Τα έργα υψηλής εκτίμησης πρωταγωνίστησαν στο Greek...
      • 98 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
      • Βόλος: Οδηγίες για φύλαξη των Ιερών Λειψάνων
      • Η ιστορία του Ισθμού της Κορίνθου
      • Ρασπούτιν και λατέρνες...
      • Καταστράφηκε μιναρές σε ιστορικό τζαμί στο Χαλέπι
      • Μεγάλοι σεισμοί κατέστρεψαν τις Μυκήνες
      • World Book Night: Μοιράστηκαν 500.000 βιβλία
      • Περιήγηση στο μαγικό σύμπαν των αριθμών
      • Η Ακαδημία απαλλάσσεται απο τα συνθήματα
      • Καθαρίζουν τα μνημεία στη Θεσσαλονίκη
      • Παλιό αεροδρόμιο γεμάτο αρχαία ευρήματα
      • Στα αραβικά όλο το έργο του Καβάφη
      • «Wikipedia της τέχνης»
      • Συγκάτοικοι στην τέχνη
      • Τέχνη του 20ού υπό τη σκέπη του Βυζαντίου
      • Το μουσείο στο Παγκράτι καθυστερεί
      • Η γερμανική κωμωδία
      • "De l'Allemagne" : le grand malentendu-"SCANDALE P...
      • Κατάθεση υπογραφών στην UNESCO για τα μνημεία της ...
      • Δείτε όλα τα αξιοθέατα του κόσμου με 1,15 εκατομμύ...
      • Ιταλία: η Καμόρα κάνει μπίζνες στην αρχαία Πομπηία
      • Ως τα τέλη Αυγούστου η έκθεση «Το ναυάγιο των Αντι...
      • Πάθος: αρχαίο, διεθνές και ...δωρεάν
      • Φερετζές στα αγάλματα
      • «Ελλάδα - Κίνα: Λαοί Αρχαίοι, Κόσμοι που Αλλάζουν»
      • «Φιλέλληνες του 1821» - Πραγματικότητα ή μύθος;
      • «Ναυμαχία» ξένων για τις μαρίνες με... ιστορία
      • Εκδήλωση του Ελληνικού Προξενείου Αδριανούπολης
      • Ξαναζωντάνεψαν σε 3D οι μινωικές φρυκτωρίες
      • Τα μυστικά των ευζώνων στο BBC
      • «Ορίστε, κύριοι, πάρτε το χρυσό μας»
      • Σέρρες:Ο ταφικός περίβολος του τύμβου «Καστά»Αμφιπ...
      • Χειροποίητες ιστορίες ενός μυθώδους τόπου
      • «Η ραδιοτηλεοπτική μας κληρονομιά»
      • «Περπατώντας στα Εξάρχεια» των Πολύχρωμων Καρέ
      • Επισκευάζεται το Φετιχέ Τζαμί, από τα σημαντικότερ...
      • Η Ελλάδα «απαντά» με ιστορία
      • Αφιέρωμα στον Αντώνη Σαμαράκη
    • ►  Μαρτίου (153)

Πληροφορίες

Εργαστήριο Τεχνών και Πολιτιστικής Διαχείρισης/ Τμήμα Ε-ΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Προβολή πλήρους προφίλ
Θέμα Φανταστικό Α.Ε.. Από το Blogger.