Ημερολόγιο Πολιτιστικής Κληρονομιάς/Cultural Heritage Diary

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Iστορική ξενάγηση στο μνημείο του μπλόκου της Κοκκινιάς


 
0
inShare
Σάββατο, 19 Οκτώβριος, 2013 - 10:00


Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/calend/%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BE%CE%B5%CE%BD%CE%AC%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CF%80%CE%BB%CF%8C%CE%BA%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CE%BA%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CE%AC%CF%82#ixzz2hga7Orai
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook
Αναρτήθηκε από Εργαστήριο Τεχνών και Πολιτιστικής Διαχείρισης/ Τμήμα Ε-ΜΜΕ, ΕΚΠΑ στις 2:08 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Ο πολιτισμός

ως καθημερινό ζήτημα

ζωής ή ... θανάτου


Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου



Το ιστολόγιο "Hμερολόγιο Πολιτιστικής Κληρονομιάς" έχει πλέον συνδεθεί και με ομότιτλη σελίδα στο Facebook https://www.facebook.com/culturalheritagediary

To Εργαστήριο Τεχνών και Πολιτισμικής Διαχείρισης του τμήματος E-MME του ΕΚΠΑ στα πλαίσια του μαθήματος Πολιτιστική Κληρονομιά δημιούργησε το ιστολόγιο «Ημερολόγιο Πολιτιστικής Κληρονομιάς» με σκοπό :

α) την καταγραφή της ελληνικής και διεθνούς επικαιρότητας που σχετίζεται με τη διαχείριση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς

και β) τη φιλοξενία κειμένων ή οπτικοακουστικού υλικού

των διδασκόντων, των φοιτητών και κάθε ενδιαφερόμενου.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στέλνουν υλικό προς δημοσίευση στη διεύθυνση papaxar@yahoo.gr δηλώνοντας το ονοματεπώνυμό τους.

The Lab of Arts and Cultural Management of Communication and Media School of Athens University created the blog " Cultural Heritage Diary " so as to: a) record the Greek and International news related to the management of cultural heritage and b)host texts or audiovisual material by teachers, students, and blog readers Interested parties can send material for publication to: papaxar@yahoo.gr stating the full name.

The blog has been also connected with the facebook page https://www.facebook.com/culturalheritagediary

Διαχείριση Πολιτιστικής Κληρονομιάς: Ε.Φιλοκύπρου Δ.Παπαχαραλάμπους

Στις μέρες μας οι σπουδές πολιτιστικής κληρονομιάς γνωρίζουν αξιοσημείωτη άνθιση. Το γεγονός αυτό δείχνει να οφείλεται αφενός στην εδραίωση της αξίας του πολιτιστικού και φυσικού περιβάλλοντος στην παγκόσμια συνείδηση, η οποία εκφράζεται μέσα από την πλούσια δράση θεσμών με στόχο την προστασία πολιτιστικών αγαθών, και αφετέρου στη διαρκώς αυξανόμενη απειλή εξάλειψης σημαντικών εθνικών ή τοπικών πολιτιστικών ιδιαιτεροτήτων ως αποτέλεσμα της οικονομικής παγκοσμιοποίησης και πολιτισμικής ομογενοποίησης.

Σκοπός του μαθήματος είναι να διερευνήσει τα κυριότερα ζητήματα διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς αντιμετωπίζοντάς την ως ένα σύνολο υλικών και πνευματικών πολιτιστικών αγαθών όπως έργα τέχνης, μνημεία, χώροι, οικισμοί, παραδόσεις, μύθοι, θρησκείες, γλώσσες, ιδέες κ.α. Υπογραμμίζεται παράλληλα ότι η διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς περιλαμβάνει μια ευρεία ομάδα συμπληρωματικών ή αντιθετικών στάσεων και ενεργειών -που κυμαίνονται από την αποδοχή, διατήρηση, προστασία, ερμηνεία, διεκδίκηση έως την απόρριψη, αδιαφορία, λεηλασία, αρπαγή και καταστροφή - οι οποίες λαμβάνουν χώρα σε ένα ατομικό, συλλογικό, εθνικό ή διεθνές πλαίσιο και εκφράζουν συγκεκριμένα πολιτικά και κοινωνικά δεδομένα, αισθητικές, ιδεολογικές ή θρησκευτικές θέσεις.

Με την παρούσα ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία, από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινή διαταγή, και όσον αφορά την εκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν το απαγορεύει αναγκαστικός νόμος Ούτε ο Δανειολήπτης ούτε τα περιουσιακά του στοιχεία έχουν ασυλία λόγω εθνικής κυριαρχίας ή διαφορετικά λόγω της δικαιοδοσίας, κατάσχεσης – συντηρητικής ή αναγκαστικής - ή αναγκαστικής εκτέλεσης σε σχέση με οποιαδήποτε ενέργεια ή διαδικασία σχετικά με τη Σύμβαση.

Δανειακή Σύμβαση 2010, άρθρο 14, παραγ.5

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2020 (21)
    • ►  Ιουνίου (6)
    • ►  Μαΐου (15)
  • ►  2018 (107)
    • ►  Ιουνίου (8)
    • ►  Μαΐου (49)
    • ►  Απριλίου (50)
  • ►  2015 (14)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Απριλίου (11)
    • ►  Μαρτίου (2)
  • ►  2014 (650)
    • ►  Ιουνίου (12)
    • ►  Μαΐου (35)
    • ►  Απριλίου (104)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (115)
    • ►  Ιανουαρίου (114)
  • ▼  2013 (2289)
    • ►  Δεκεμβρίου (47)
    • ►  Νοεμβρίου (61)
    • ▼  Οκτωβρίου (115)
      • ΙΛΙΣΣΟΣ έγκλημα διαρκείας.
      • ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ...
      • «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»
      • Καλιφόρνια: Ιστορικός χώρος το σπίτι του Στιβ Τζομπς
      • «Ο Καβάφης κι εγώ» στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
      • 560 χιλιάδες ευρώ για το σπίτι της παιδικής ηλικία...
      • Τάσος Λειβαδίτης: Ο υμνητής μιας τραυματισμένης ...
      • Γαλλία: Πέθανε ο βυζαντινολόγος Αντρέ Γκιγιού
      • Πάντειο Πανεπιστήμιο: Εθνικισμοί και Επαναστάσεις ...
      • Καβάφης: Και «ακαδημαϊκός» και «ποπ»
      • Αγνοείται η τύχη 37 έργων τέχνης
      • Οι Γερμανοί στον Παρθενώνα
      • «Αττικόν» και «Απόλλων» παραμένουν βουβά
      • «Μουσολίνι άλλαξε γνώμη»… Οι ρεμπέτες «παρόντες» σ...
      • Αίας, Αισχύλος, Μενέλαος, Τζέιμς Τζόις
      • Ο Χ Ι
      • Μάθημα το παραμύθι
      • Η γερμανική στολή στη ναφθαλίνη
      • Λογοκρισία στα ρεμπέτικα της κατοχής σε σχολείο
      • Στο σπίτι του Γιώργου Σεφέρη
      • Σε μουσεία και μνημεία χωρίς εισιτήριο
      • Η έκθεση του Κωνσταντίνου Δοξιάδη για τις πολεμικέ...
      • Ελληνικές Εικόνες Εγκατάλειψης
      • Ανοιχτά, αλλά όχι νεκρά
      • Metaxi παρόντος και παρελθόντος στο Μυστρά
      • …ντουγρού στην κατηφόρα τη μεγάλη
      • «Η επιστροφή των Μαρμάρων είναι θέμα ευρωπαϊκό»
      • Σχέδιο καταρράκωσης της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας
      • Ελλειψη πόρων για αρχαιολογικούς χώρους και Μουσεία
      • Λαμπερά εγκαίνια για το «στολίδι του Πειραιά»
      • Καβάφης, ο ποιητής των ποιητών
      • «Ο Οδυσσέας ήταν άναξ των Κεφαλλήνων»
      • ΛΒ΄ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων/...
      • «Αφιέρωμα στον Κωνσταντίνο Π. Καβάφη. 150 χρόνια α...
      • «Από την ουδετερότητα στην αντίσταση: η Ελλάδα, η ...
      • «Πενήντα χρόνια από τη δολοφονία Λαμπράκη – Συζητά...
      • «Η αρχή της δεδηλωμένης, από τον Τρικούπη στο σήμερα»
      • Ημέρα αφιερωμένη στην προβολή του πολυσχιδούς έργ...
      • Το τρενάκι του Πηλίου θα συνεχίσει να σφυράει Δ...
      • Στη δημοσιότητα άγνωστα ποιήματα του Γιάννη Ρίτσου
      • bEFORE tHEY pASS aWAY- JiMMY nELSON
      • «Η δική μας Κερύνεια» της Κύπρου ταξίδεψε στη Βιέννη
      • Μία ημέρα γεμάτη Ελλάδα στο κέντρο του Λονδίνου
      • Τhe CyArk 500 Challenge
      • Ψηφιακό back up αρχαίων μνημείων - Ανάμεσα τους κα...
      • Μανιάτης: Ζητά μείωση φόρου για διατηρητέα κτίρια ...
      • Εκθεση για άτομα με προβλήματα όρασης στο Μουσείο ...
      • 3ο Διεθνές Συνέδριο για επαναπατρισμό πολιτιστικών...
      • Γ΄Διεθνές Συνέδριο για τον Κωστή Παλαμά στην 70η ε...
      • Το Μουσείο Ακρόπολης γιορτάζει την επέτειο της 28η...
      • Γερμανία: 6.000 εθελοντές ξαναζωντάνεψαν την ναπολ...
      • Αλεξανδρινός, έρμαιο στην Ελλάδα του 2013 μ.Χ.
      • Αποκαθίσταται το αρχαίο θέατρο στη Σπάρτη
      • Η μάχη του Μαραθώνα
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΛΕΞΙΚΟΥ ΤΟΥ ΙΜΒΡΙΑΚΟΥ ΙΔΙΩΜΑΤΟΣ
      • Ελληνοαμερικανική Ενωση: Πολίτες και πολιτικοί μέσ...
      • Στο επίκεντρο η ανάδειξη της αρχαίας κληρονομιάς τ...
      • Το Ιδρυμα Ωνάση δίνει εξηγήσεις για τον στίχο του ...
      • Ραντεβού με την Ιστορία στις γειτονιές των θρησκειών
      • Εγκρίθηκαν οι μελέτες για την Οικία Μπενιζέλων στη...
      • «Ξενύχτια με ψύλλους σε πρωτόγονα μιτάτα» έλυσαν τ...
      • Το θαυματουργό χεράκι του Σέξπιρ σε ό,τι κι αν ανέ...
      • Ψηφιακή Εκθεση Φρανκφούρτης
      • Θα χάσει η Αυστρία τη «Ζωφόρο του Μπετόβεν»;
      • Ευρωπαϊκή κινητοποίηση για τα Μάρμαρα του Παρθενώνα
      • «Ενθύμιον Σμύρνης» από το ΚΕΘΕΑ «Διάβαση» στην Και...
      • Οι στίχοι του Καβάφη «ταξιδεύουν» σε όλη την Αθήνα
      • Το Μουσείο Μπενάκη εικονογραφεί την αυτοβιογραφία ...
      • Ετοιμο να λειτουργήσει το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
      • «In Mute Festival»: Το βωβό σινεμά βρίσκει τον ήχο...
      • 3,5 εκατ. ευρώ ζητούσαν για ανεκτίμητης αξίας νεολ...
      • Α’ Νεκροταφείο Ζακύνθου, ένα άγνωστο υπαίθριο μουσείο
      • «Φως» στην πολιτιστική κληρονομιά του βυθού της δυ...
      • Ιστορική έρευνα και καταγραφή από το Κέντρο Ιστορί...
      • 1.077 κλεμμένα έργα τέχνης κατασχέθηκαν σε επιχείρ...
      • Έξι μεταβυζαντινές εικόνες επιστρέφουν στη Μεγαλόνησο
      • Νέα γενετική ανάλυση φωτίζει την προϊστορική Ευρώπη
      • Εμπορικό Κέντρο 2700 ετών στην Αρχαία Αργιλο
      • Άνθρωποι, Χρώμα + Σίδερο – Έκθεση στη Ναυπηγοεπισκ...
      • Iστορική ξενάγηση στο μνημείο του μπλόκου της Κοκκ...
      • Πενήντα επτά σύγχρονα έργα εκτίθενται στη σκιά των...
      • Το πρόβατο παράγει τέχνη και πολιτισμό
      • Η Αθήνα καθαρίζει τις μουντζούρες της
      • Οι τοιχογραφίες της αγάπης
      • Τα φιλιά της Νέας Υόρκης
      • Ανθρώπινη αλυσίδα για τα βυζαντινά της Θεσσαλονίκης
      • Μεσόγειος σημαίνει φιλοξενία και κοινό σκοινί μπου...
      • Καταγγέλλουν τις απολύσεις στο ΥΠΠΟ
      • Αποτυπώσεις της θάλασσας
      • Η Ταινιοθήκη το παλεύει και ο υπουργός ακόμη ενημε...
      • Τα Μουσεία στον κόσμο των social media
      • Η Kωνσταντινούπολη σε χειρόγραφο του 9ου - 10ου αιώνα
      • Eκδήλωση - θεατρικό αναλόγιο αφιερωμένο στην άγνωσ...
      • Θησαυροί κάτω από την Ακρόπολη
      • Ο παπαγάλος βοηθά στη διατήρηση της παράδοσης
      • Νέα εκστρατεία για τα Μάρμαρα του Παρθενώνα
      • Οι πρώτες «Las Meninas» δεν είναι στο Πράντο
      • Aνοίγει στο κοινό το Κέντρο Επισκεπτών του Κέντρου...
      • Τους χώρισε ο υπερρεαλισμός, τους ένωσε ο Ερωτας
      • Η Κάρλα έστειλε καράβια στην Τροία
    • ►  Σεπτεμβρίου (113)
    • ►  Αυγούστου (135)
    • ►  Ιουλίου (380)
    • ►  Ιουνίου (523)
    • ►  Μαΐου (351)
    • ►  Απριλίου (411)
    • ►  Μαρτίου (153)

Πληροφορίες

Εργαστήριο Τεχνών και Πολιτιστικής Διαχείρισης/ Τμήμα Ε-ΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Προβολή πλήρους προφίλ
Θέμα Φανταστικό Α.Ε.. Από το Blogger.